Admin Admin
Liczba postów : 41 Join date : 21/12/2019
Karta Postaci Punkty życia: (100/103) Poziom Postaci: (1/20) Klasy Postaci:
| Temat: aaaaa Nie Lut 23, 2020 10:37 pm | |
| RegulaminZasady ogólne
- Rejestrując się gracz wyraża zgody na wszelkie obowiązujące regulaminy i ich przyszłe zmiany.
- Login do każdego konta musi być imieniem i nazwiskiem odgrywanej postaci. Ewentualnie pseudonimem.
- Zabronione jest łamanie prawa, a także wszelkiej formy spamu i reklamowania poza nawiązaniem współpracy z administracją.
- Wszelkie próby łamania i naginania regulaminu należy natychmiast zgłosić administracji.
- W sprawie brakujących kwestii w regulaminie ostateczną decyzję podejmuje administracja.
- Słowo admina jest ważniejsze od regulaminu i zastrzega sobie on prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili.
- Zabrania się obrażania innych graczy; zasada nie dotyczy zachowania się postaci w stosunku do odgrywanych postaci.
Zasady dotyczące nieaktywności
- Nieaktywność oznacza brak jakiejkolwiek aktywności fabularnej postaci przez okres dłuższy niż miesiąc. Nie dotyczy to postaci będących na urlopie. Postacie nieaktywne mogą zostać zawieszone.
- Zawieszone postacie zostaną przeniesione do działu npc i mogą zostać wykorzystane do rozgrywki przez administrację.
- Postać zawieszoną można przywrócić składając stosowną prośbę w odpowiednim dziale, chyba że regulamin mówi inaczej.
- Jeśli gracz nie stworzył karty postaci w przeciągu miesiąca od rejestracji jego konto może zostać usunięte.
- Jeśli w przeciągu dwóch tygodni od stworzenia karty postaci gracz nie będzie brał czynnego udziału w rozgrywce jego konto zostanie usunięte/zawieszone.
- Jeśli w przeciągu dwóch tygodni od stworzenia karty postaci gracz nie będzie mieć skończonej akademii jego konto może zostać usunięte/zawieszone.
- Postać, która jest posiadaczem unikatu lub zwoju z techniką zawieszona zostaje po dwóch miesiącach. W momencie zawieszenia postać traci wszelkie unikaty i zwoje z technikami. Jeśli do czasu jej odwieszenia unikat lub zwój nie zmienił posiadacza, można go ponownie uzyskać w postaci mini-eventu.
Rolę administracji na forum
- Administrator- najwyższa rola, rozstrzyga ostatecznie wszystkie spory.
- Mistrz Gry- podlega adminowi, zajmuje się wszystkim czym nie ma czasu lub chęci zająć się admin
- Mistrz Fabularny- podlega Mistrzowi Gry, odpowiada za sprawy fabularne, misje, eventy i mini eventy
- Narrator- prowadzi wątki na zlecenie Mistrza Fabularnego, może sędziować walki
- Moderator- wykonuje różne obowiązki nadane mu przez administratora, mistrza gry lub fabularnego
Fabularność
- Zakazany jest metagaming - Postać nie może wykorzystywać w swoim działaniu wiedzy jakiej nie posiada lub nie mogła jej wywnioskować.
- Dokonywanie osobistych porachunków (brak fabularnych podstaw) na postaci w fabule jest zakazane. Zachowanie takie może spowodować zawieszenie postaci.
- Wszystkie działania postaci są fabularne, dotyczy to także misji samodzielnych.
- Gracze muszą dostosować swoje posty fabularne do panującego klimatu na forum. Wyjątkiem jest podawanie treści związanych z mechaniką gry.
- Wszelkie działania fabularne, które wymagają większego zaangażowania npc niż powiedzenie kilku słów albo zrobienie prostych czynności, muszą być prowadzone przez narratora, mf, mg lub admina. Mf, mg i admin posiadają prawo do interwencji jeśli uznają, że wątek fabularny gracza wymaga prowadzenia.
- Admini i MG zajmujący się fabułą mają przywilej do edycji lub nawet usunięcia wątku jeśli ten jest według nich nieklimatyczny lub niezgodny z ich stanowiskiem
Bilokacje
- Bilokacja jest to zdolność postaci do istnienia w dwóch miejscach naraz.
- Poza pewnymi umiejętnościami i poza wyjątkami opisanymi w tym regulaminie istnieje całkowity zakaz stosowania bilokacji.
- Trening opisywany jako wspomnienia w normalnym poście nie jest traktowany jako bilokacja.
- Misje ekonomiczne nie są traktowane jako bilokacja
- Misje samodzielne nie są traktowane jako bilokacja
| |
|