Shinobi Buntai
Shinobi Buntai
Shinobi Buntai
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


PBF inspirowany uniwersum Naruto
 
IndeksPortalWydarzeniaLatest imagesFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Witaj na ShinobiBuntai!

Jest to forum PBFinspirowane uniwersum Naruto. Znajdziesz tutaj wiele znajomych mechanik jak i technik, niech Cię to jednak nie zwiedzie.

Wiele mechanik ma inne działanie lub w ogóle nie występują na forum by zachować pewien balans.

Obecnie forum jesturuchomione w trybie próbnym.

Oznacza to, że każdy może rozpocząć rozgrywkę już wysoko poziomową postacią a zasady gry są traktowane nieco bardziej liberalnie.

Jest to związane z wciąż zmieniającym się balansem technik i mechanik.

Ze względu na to, że większość przygotowałem samemu nie miałem możliwości ich przetestowania.

Wydarzenia fabularne,które rozegrają się w czasie gry będą częścią legend świata.

Oznacza to, że gdy forum oficjalnie ruszy postacie zostaną usunięte.

Jednakże zdobyte doświadczenie zostanie przeniesione na nowe postacie.

Życzę miłej gry!



 

 Rasy występujące w świecie gry

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 41
Join date : 21/12/2019

Karta Postaci
Punkty życia:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue100/103Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (100/103)
Poziom Postaci:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue1/20Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (1/20)
Klasy Postaci:

Rasy występujące w świecie gry Empty
PisanieTemat: Rasy występujące w świecie gry   Rasy występujące w świecie gry EmptyPon Gru 30, 2019 2:42 pm

Rasy występujące w świecie gry Latest?cb=20120204134029
CZŁOWIEK

Opis
 
Ludzie są niezwykle rozpowszechnioną rasą humanoidów. Z racji doskonałych zdolności przystosowawczych, są rasą najliczniejszą i bardzo często dominującą. Zdolność adaptacji sprawia również, że nie posiadają jednolitej kultury, dzieląc się na wiele nacji o bardzo różniącym się od siebie poziomie rozwoju i obyczajach.
 
Większość ludzi jest potomkami plemion nomadów i późniejszych wędrownych formacji - pionierów, zdobywców, kupców, uchodźców i innych wędrowców. Żyłka awanturnictwa, chęci poznawania i zdobywania jest tym, co kształtuje ten gatunek. zazwyczaj ziemie opanowane przez ludzkie cywilizacje składają się z wielu odmiennych od siebie państw, będących mieszanką przeróżnych nacji, religii i linii krwi i powiązanych ze sobą skomplikowanymi zależnościami. Natura ludzka jest elastyczna i ambitna, co ułatwia dostosowanie się do nowych warunków. Jeśli chodzi o moralność, zwyczaje i gusta, różnic między ludźmi jest zbyt wiele, by je wymieniać. Kraje ludzi znane są z nieustannie ewoluującej struktury społecznej i dużej ilości nieludzi, którzy są na ogół łatwo tolerowani i akceptowani. Ludzie oddają cześć najróżniejszym bóstwom i w większości światów trudno mówić o stałym panteonie, choć poszczególni bogowie mają większą lub mniejszą popularność w rozmaitych ludzkich krainach.
 
Wygląd
 
Fizycznie ludzie osiągają wzrost przeciętnie między 1,5 a dwoma metrami i wagę od 50 do 120 kilogramów, choć zdarzają się odchylenia od normy. Mężczyźni są zwykle więksi i silniej zbudowani od kobiet. Kolor skóry, oczu i włosów ludzi może przybierać różne odcienie, od alabastru, poprzez żółć, oliwkę, brąz i heban. Również stroje ludzi mają najrozmaitszy krój i barwy, zależne od trendów danej nacji. Łatwo krzyżują się z innymi rasami. Z racji łatwego nawiązywania kontaktów często służą jako dyplomaci i doradcy na dworach i w państwach innych istot, świetnie również radzą sobie jako kupcy.
 
To ludzie są twórcami języka handlowego, który potocznie zwany jest "Wspólnym" i poprzez rozmaite dialekty dotarł nawet na plany, mutując w planarny handlowy i rozpowszechniając się na skalę niespotykaną dla żadnej innej mowy.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Czw Sty 02, 2020 8:46 pm, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
https://wizardsworld1.forumpolish.com
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 41
Join date : 21/12/2019

Karta Postaci
Punkty życia:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue100/103Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (100/103)
Poziom Postaci:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue1/20Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (1/20)
Klasy Postaci:

Rasy występujące w świecie gry Empty
PisanieTemat: Re: Rasy występujące w świecie gry   Rasy występujące w świecie gry EmptySro Sty 01, 2020 10:02 pm

Rasy występujące w świecie gry ZcInxQn
Drakoni

Opis

Drakoni, zrodzeni ze smoków, kroczą dumnie przez świat który reaguje na nich strachem i niezrozumieniem. Zostali ukształtowani w czasie Grozy przez starożytną rasę Rake'sha podobnie jak Jaszczuroludzie. Zostali stworzeni na podobieństwo samych smoków. Pierwsi Drakoni wykluli się ze smoczych jak jako unikalna rasa łącząca w sobie  cechy smoków i humanoidów. Mimo, że ich twórcy dawno przepadli przedstawiciele tej rasy wciąż kroczą po ziemii.

Wygląd

Drakoni wyglądają bardzo podobnie do smoków stojących prosto w humanoidalnej formie, choć brakuje im skrzydeł lub ogona. Początkowo było 10 klanów Drakonian charakteryzujących się odmiennym kolorem łuski. Pomimo krzyżowania się nowonarodzeni zawsze posiadają jeden kolor. Ich małe, delikatne łuski są zwykle koloru mosiądzu, zieleni lub czerwoni. Rzadziej miedziane lub srebrne. Prawdziwą rzadkością są niebieskie. Są wysokie i silnie zbudowane, często stoją mają do 2.5 metra i ważą 130 kg lub więcej. Ich ręce i stopy są mocne, przypominają szpony, z trzema palcami i kciukiem na każdej dłoni.

Dojrzewanie

Drakoni dojrzewają wyjątkowo szybko. Są wstanie chodzić już po kilku godzinach po wyklucia. Osiągają swój pełny rozwój w wieku 10 lat a dożywają około 60 lat a maksymalnie do 80lat. 

Języki

Wszyscy Drakoni posługują się smoczym językiem oraz Wspólnym.

Klany

Drakoni cierpią na słabą płodność i z każdym rokiem jest ich coraz mniej. Narodziny nowego członka klanu traktuje się z wielką radością a dzieci  są uważane za bogosławieństwo. Drakoni niemal zawsze żyją w ścisłej relacji ze swym klanem i jest on dla nich ważniejszy niż samo życie. To oddanie i szacunek swojemu klanowi często jest przedkładany ponad wszystko, nawet bogów. Zachowanie każdego Drakona odbija się na honorze jego klanu, a przyniesienie hańby może skutkować wygnaniem. Każdy Drakon zna swoją pozycję i obowiązki w klanie, a honor wymaga wywiązania się z tego. 

Ciągłe dążenie do samodoskonalenia odzwierciedla samowystarczalność rasy jako całości. Dragonborn ceni umiejętności i doskonałość we wszystkich przedsięwzięciach. Nienawidzą ponosić porażek i posuną się do ekstremalnych kroków nim się poddadzą. Większość Drakonian uznaje za życiowy cel osiągniecie mistrzostwa w jakieiś dziedzinie.  Członkom innych ras, które dzielą to samo zobowiązanie, łatwo jest zdobyć szacunek smoczych ludzi.

Chociaż wszyscy Drakoni starają się być samowystarczalni, zdają sobie sprawę, że czasami pomoc jest potrzebna w trudnych sytuacjach. Jednakże najlepszym źródłem takiej pomocy jest klan, a kiedy klan potrzebuje pomocy, zwraca się do innego klanu Drakonów, zanim poszuka pomocy u innych ras - a nawet bogów.

Nazwy Klanów:


Nazwa Klanu

Kolor łuski

Broń oddechowa

Delmirev

mosiądz

Ogień

Myastan

zieleń

Trucizna

Yarjerit

czerwień

Ogień

Turnuroth

miedź

Kwas

Norixius

srebro

Mróz

Kimbatuul

błękit

Piorun

Broń oddechowa

Drakonie potrafią ziać ogniem, kwasem, mrozem, bądź błyskawicami.

Odporność

Drakoni posiadają 100% odporność na żywioł od którego pochodzi ich klan.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Czw Sty 02, 2020 8:52 pm, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
https://wizardsworld1.forumpolish.com
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 41
Join date : 21/12/2019

Karta Postaci
Punkty życia:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue100/103Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (100/103)
Poziom Postaci:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue1/20Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (1/20)
Klasy Postaci:

Rasy występujące w świecie gry Empty
PisanieTemat: Re: Rasy występujące w świecie gry   Rasy występujące w świecie gry EmptySro Sty 01, 2020 10:02 pm

Rasy występujące w świecie gry Latest?cb=20081019082457
Warforged


Opis


Rasa żywych konstruktów, która powstała w czasie Grozy. Zostali stworzeni w jako ostateczna broń, która miała zaprowadzić porządek. Warforged są wykonane z kamienia, metalu i włókien drzewnych. Rdzeniem warforged jest szkieletowa rama wykonana z metalu i kamienia z włóknami drzewnymi działającymi jak układ mięśniowy. Zewnętrzna powłoka zrobiona jest z metalowych i kamiennych płyt. Wewnętrzna sieć rurek biegnie przez ciało warforged. Rurki te są wypełnione krwią podobną do płynu, który jest przeznaczony do smarowania i odżywiania ich systemów. Ich ręce mają tylko dwa grube palce i kciuk, podczas gdy ich stopy mają tylko dwa szerokie palce. Zazwyczaj w korpusie lub w głowie znajduje się Klejnot Dusz. Tak długo jak ten klejnot jest nienaruszony Warforged może zostać odbudowany. Klejnot ten jest niezbędny do ich istnienia a zarówno niezwykle rzadki. Magiczny sposób jego konstrukcji zaginął w odmętach czasu.


Wygląd


Twarz konstruktów luźno przypomina ich ludzkich twórców, choć mają bezzębną szczękę, grubą linię brwi i brak nosa i włosów. Oczywiście nie jest to zasada. Każdy wojownik ma wygrawerowaną na czole ghulrę. Każda z tych run jest unikalna dla wojowników, co daje im poczucie indywidualności. Pochodzenie tej runy jest nieznane, jednak wiąże się ona z Klejnotem Dusz.
Warfoged są uważani za jednopłciowe. Wojownicy mogą zostać naprawieni i zmodyfikowani przez rzemieślników lub nawet samych siebie.

Długości życia


Teoretycznie mogą żyć wiecznie, dopóki utrzymują się w dobrym stanie i konserwują się. Pierwsze Warforged były tworzone około 1000 lat temu jednak większość z nich została zniszczona i pogrzebana. Niewielu specjalistów zna się na procesie konstrukcji Warfoged a jeszcze mniej ma szczęście zdobyć Klejnot Dusz. Głęboko na kontynencie można spotkać osobniki mające 200 a nawet 300. W pobliżu Oldock można znaleźć dużo młodszych osobników mających zaledwie kilka lub kilkanaście lat. Większość z nowych osobników została stworzona przez Zakon w ciągu ostatnich lat.

Narodziny


Stworzenie Warforged jest niezwykle skomplikowanym procesem. W obrębie Oldock jedynie Zakon Ognia i Stali posiada takich specjalistów. Udało im się również położyć ręce na zapasach Klejnotów Dusz dlatego przez ostatnie lata można ich populacja znacznie wzrosła. Wciąż jednak nie ma ich więcej niż kilkuset.
Nowo narodzony konstrukt jest w pełni uformowany od urodzenia, z podstawowym językiem i instynktowną znajomością ruchu. W ciągu pierwszych kilku miesięcy są niezwykle elastyczni i potrafią uczyć się nowych umiejętności, podobnie jak dzieci innych ras. Warforged rodzą się z czystymi kontami dla umysłów i są na łasce korepetycji ich twórcy, ponieważ nie mają pojęcia moralności ani dobra i zła. W dzieciństwie będą wierzyć we wszystko, co powie im ich stwórca, i będą traktować to, czego się nauczą, jako jedyną prawdę, dopóki nie udowodnią inaczej.

Odrodzenie


Zdarza się, że Warforged jest całkowicie zniszczony i jedynie Klejnot Dusz przetrwał. Wymaga to specjalistycznej wiedzy ale można odbudować konstrukt tak by zachował swą poprzednią świadomość oraz pamięć i zdolności. Można też w sposób magiczny „zresetować go”. Przyczyniło się to upowszechnienia nazwy „klejnot dusz” jakoby klejnoty faktycznie przechowywały duszę.

Cechy Rozwojowe


Warforged posiadają osobowość zupełnie jak ludzie. Doświadczają gniewu, bólu, strachu i nienawiści jak ich ludzcy twórcy; większość z nich wbrew popularnej opinii nie jest powściągliwa i zamyślona.  Ukrywając za metaliczną twarzą szereg emocji. Ich twarze nie zostały zaprojektowane do wyrażania emocji, więc może się wydawać, że są odlegli i nie przywiązują wagi do rozmowy. Jedynym widocznym znakiem emocji są ich oczy które rozjaśniają się, gdy doświadczają silnych lub specyficznych emocji.
Niektórzy z nich są niezwykle naiwni i nie mają introspekcji. Jednocześnie wielu innych kwestionuje własne istnienie, zastanawiając się, czy mają dusze i pytają, co się z nimi dzieje w życiu pozagrobowym. Bardziej inteligentni Warforged tworzą złożone filozofie dotyczące tego, co postrzegają i czego się uczą. Mogą też okazać lojalność wobec religii i organizacji, zazwyczaj staje się lojalny wobec niewielkiej grupy towarzyszy.
Warforged często mają niewielkie doświadczenie życiowe, ponieważ większość czasu poświęcali na jeden konkretny obowiązek, zwykle na żołnierza. Jeśli istnieje jedno zainteresowanie wszystkich to miłość do pracy i wielu tworzy nieskończone listy celów i obowiązków. Są dumni ze swojej pracy i pracują niesamowicie ciężko, co sprawia, że ​​nie lubią bezczynności i porażki. Warforged może wyróżniać się w większości zadań o jednokierunkowej wydajności, szczególnie w rolach związanych z walką.

Uprzedzenia


Pomimo spokojnej natury Warforged, większość obywateli narodów otaczających Oldock postrzega je jako przypomnienie mrocznej przeszłości. Niektórzy nadal postrzegają je jako narzędzia niszczenia i mordu wykonanego w formie człowieka. Wielu postrzega je jako niebezpieczeństwo, które musi zostać zniszczone lub usunięte ze społeczeństwa. Jedynym miejscem w którym Warforged uzyskali pełnię praw obywatelskich jest zakon Ognia i Stali. Natomiast Teokracja Huskarli prowadzi aktywną kampanię przeciwko Konstruktom sankcjonowaną przez państwo.

Komponenty:


http://www.angelfire.com/wy/eventry/Junk/Warforged.html
http://eberronunlimited.wikidot.com/warforged-components

Cechy wrodzone:
·         

  • Żyjący Konstrukt: Warforged to żywe konstrukcje i nie muszą jeść, pić, spać ani oddychać.
  • Obserwator: Warforged nie śpi i zamiast tego wchodzi w tryb czuwania, w którym są całkowicie nieaktywni, ale są w pełni świadomi swojego otoczenia i mogą zauważyć zdarzenia, takie jak rozmowy i ruchy ludzi.
  • Odporność Warforged: Warforged otrzymuje premię rasową +2 do rzutów obronnych przeciwko obrażeniom rozłożonym w czasie. Są też całkowicie odporni na obrażenia od trucizny.
  • Umysł Warforged: Warforged do rzutu obronnego na wolę.
  • Wola przetrwania: raz na walkę Warforged zyskuje tymczasowe punkty wytrzymałości równe 3+  połowę swojego poziomu i może wykonać rzut obronny przeciwko jednemu efektowi, który jest rozłożony w czasie. Jeżeli postać krwawi to również leczy się o 3+ połowę swojego poziomu. 
  • Komponenty: Warforged może rozwijać się dzięki instalowaniu komponentów.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Czw Sty 02, 2020 8:46 pm, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
https://wizardsworld1.forumpolish.com
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 41
Join date : 21/12/2019

Karta Postaci
Punkty życia:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue100/103Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (100/103)
Poziom Postaci:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue1/20Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (1/20)
Klasy Postaci:

Rasy występujące w świecie gry Empty
PisanieTemat: Re: Rasy występujące w świecie gry   Rasy występujące w świecie gry EmptySro Sty 01, 2020 10:02 pm

Rasy występujące w świecie gry Latest?cb=20190702090537
Krasnolud

Opis


Krasnoludy to rasa krępych i niskich humanoidów. Istnieje stereotyp, że specjalizują się w górnictwie, obróbce metali i wojnie oraz że mieszkają w jaskiniach. Jest to oczywiście mylne bo mimo, że jest ich znacząco mniej niż ludzi to są drugą najbardziej liczną z ras. Z natury są drobiazgowi i pracowici więc często odnajdują się w zawodach takich jak budownictwo, metalurgia, górnictwo czy handel. Znane są też ze swej odwagi, pracowitości, zawziętości, uporu, powagi i poczucia honoru.
Wygląd
Pomimo niskiego (przeciętnie około 1,2 metra) wzrostu, niezwykle mocna i zbita budowa ciała sprawia, że ważą mniej więcej tyle samo, co ludzie. Typowy krasnolud jest barczysty i mocno umięśniony. Włosy nosi zazwyczaj długie a niemal wszyscy mężczyźni mają okazałe i troskliwie pielęgnowane brody i wąsy. Ubrania krasnoludów mają zazwyczaj stonowane kolory, są zgrzebne i funkcjonalne. Obnoszenie się z bogactwem uważają krasnoludy za przejaw złego smaku, dlatego też większość swych skarbów trzymają w ukryciu, przy sobie nosząc zwykle najwyżej jedną ozdobę.

Język


Krasnoludy posiadają własny język, wielu z nich włada także językami podziemnym, goblińskim i innymi językami ras, z którymi toczą wojny.

Dojrzewanie


Krasnoludy są długowieczną rasą, dożywającą nawet 500 lat.

Cechy kultury


Krasnoludy są wyspecjalizowanymi wojownikami, biegłymi zwłaszcza w zorganizowanych atakach niewielkich oddziałów, a także w walce w zamkniętych przestrzeniach. Długie lata starć pozwoliły na wykształcenie specjalnych krasnoludzkich taktyk przeciwko orkom i goblinoidom. Niewielu jest wśród nich magów, posiadają za to wyspecjalizowanych kleryków. Krasnoludy najczęściej walczą toporami i młotami bojowymi oraz kuszami. Twierdze i miasta krasnoludzkie są znakomicie ufortyfikowane i zabezpieczone najwymyślniejszymi pułapkami. Istoty te bardzo cenią sobie ład i porządek społeczny, którego instynktownie przestrzegają.
Panujący stereotyp określa krasnoludy jako gburowate, chciwe i pozbawione poczucia humoru. Jest to częściowo prawdą, wynika jednak ze środowiska w którym żyją, wymagającego ciągłej czujności i obowiązkowości, oraz z ich długowieczności w specyficzny sposób kształtującej przywiązanie do rzeczy trwałych i solidnych. Pomimo tych wszystkich cech krasnoludy często zawiązują wojenne sojusze z innymi rasami i ze swojej strony dochowują im zawsze wierności. Nie mają też oporów z prowadzeniem handlu z innymi rasami. Jego przedmiotem częściej niż surowce są gotowe dobra, których krasnoludy wytwarzają znaczną nadwyżkę. Instynktownie nienawidzą goblinoidów, orków i gigantów, z którymi toczą nieustającą wojnę.


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Czw Sty 02, 2020 8:45 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
https://wizardsworld1.forumpolish.com
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 41
Join date : 21/12/2019

Karta Postaci
Punkty życia:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue100/103Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (100/103)
Poziom Postaci:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue1/20Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (1/20)
Klasy Postaci:

Rasy występujące w świecie gry Empty
PisanieTemat: Re: Rasy występujące w świecie gry   Rasy występujące w świecie gry EmptySro Sty 01, 2020 10:03 pm

Garou
Powrót do góry Go down
https://wizardsworld1.forumpolish.com
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 41
Join date : 21/12/2019

Karta Postaci
Punkty życia:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue100/103Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (100/103)
Poziom Postaci:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue1/20Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (1/20)
Klasy Postaci:

Rasy występujące w świecie gry Empty
PisanieTemat: Re: Rasy występujące w świecie gry   Rasy występujące w świecie gry EmptySro Sty 01, 2020 10:03 pm

Czarodziej
Powrót do góry Go down
https://wizardsworld1.forumpolish.com
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 41
Join date : 21/12/2019

Karta Postaci
Punkty życia:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue100/103Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (100/103)
Poziom Postaci:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue1/20Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (1/20)
Klasy Postaci:

Rasy występujące w świecie gry Empty
PisanieTemat: Re: Rasy występujące w świecie gry   Rasy występujące w świecie gry EmptySro Sty 01, 2020 10:04 pm

Rasy występujące w świecie gry C6bd4d915b2f3465e4e2f38b911abf7b
Zmiennokształtny


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Czw Sty 02, 2020 2:47 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://wizardsworld1.forumpolish.com
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 41
Join date : 21/12/2019

Karta Postaci
Punkty życia:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue100/103Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (100/103)
Poziom Postaci:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue1/20Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (1/20)
Klasy Postaci:

Rasy występujące w świecie gry Empty
PisanieTemat: Re: Rasy występujące w świecie gry   Rasy występujące w świecie gry EmptySro Sty 01, 2020 10:04 pm

Rasy występujące w świecie gry 18f6a63d597ddfde48829e76c8d926ca
Minotaur


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Czw Sty 02, 2020 2:53 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://wizardsworld1.forumpolish.com
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 41
Join date : 21/12/2019

Karta Postaci
Punkty życia:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue100/103Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (100/103)
Poziom Postaci:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue1/20Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (1/20)
Klasy Postaci:

Rasy występujące w świecie gry Empty
PisanieTemat: Re: Rasy występujące w świecie gry   Rasy występujące w świecie gry EmptySro Sty 01, 2020 10:07 pm

Rasy występujące w świecie gry Latest?cb=20160514055938Rasy występujące w świecie gry GixszdO7aCNVv-sb7-pwHEhTV1OixnfbugHCcUkEjF4
Wyższy wampir


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Czw Sty 02, 2020 2:51 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://wizardsworld1.forumpolish.com
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 41
Join date : 21/12/2019

Karta Postaci
Punkty życia:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue100/103Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (100/103)
Poziom Postaci:
Rasy występujące w świecie gry Left_bar_bleue1/20Rasy występujące w świecie gry Empty_bar_bleue  (1/20)
Klasy Postaci:

Rasy występujące w świecie gry Empty
PisanieTemat: Re: Rasy występujące w świecie gry   Rasy występujące w świecie gry EmptySro Sty 01, 2020 10:08 pm

Rasy występujące w świecie gry 636286749289682134
Goliath

Opis

Na najwyższych szczytach górskich wysp Smeerensburg - daleko ponad zboczami, na których rosną drzewa i gdzie powietrze jest cienkie, a zimne wiatry wyją - zamieszkują samotne Goliaty. Ich ojczyzna wywodzi się z jeszcze dalszej północy gdzie ziemia nie rodzi już roślin lub jest całkowicie skuta lodem. Ich ciała wyglądają, jakby zostały wyrzeźbione z górskiego kamienia i dają im wielką siłę fizyczną. Ich duchy podążają za wędrującym wiatrem, czyniąc z nich specyficznych koczowników. Ich serca są przesiąknięte zimnem ich królestwa zmuszając każdego Goliatę do zajęcia miejsca w plemieniu lub śmierci.

Wieczni Koczownicy

Pomimo założenia wielu osad i miast, Goliaci mają silną potrzebę zmieniania miejsca zamieszkania. Ich podstawową jednostką społeczną jest plemię, które może składać się z kilku mniejszych plemion i osiągać wielkość kilkunastu tysięcy osobników. Niemniej posiadają silną tożsamość rasową i traktują się jakby wszyscy należeli do jednego państwa. Potrzeba koczowania jest tak silnie zakorzenione w ich kulturze, że nawet kilkutysięczne miasta są cyklicznie opuszczane w rytm nieznanych reguł by zrobić miejsce innemu plemieniu, które wprowadzić się na te ziemie. Z tego powodu mają silne poczucie własności wspólnej i bardzo dbają o wszystko co jest „wspólne”.

Fair Play

Goliaci są niezwykle kompetetywni. Jednakże rywalizacja istnieje tylko wtedy, gdy jest wspierana przez równe szanse. Rywalizacja mierzy talent, poświęcenie i wysiłek. Czynniki te determinują przetrwanie na ich terytorium ojczystym, a nie zależność od magicznych przedmiotów, pieniędzy lub innych elementów, które mogą przechylić równowagę w jedną lub drugą stronę. Mimo tego Goliaci chętnie polegają na takich korzyściach, ale starają się pamiętać, że taką przewagę zawsze można stracić.
Ta cecha przejawia się najsilniej, gdy Goliat wchodzą w interakcje z innymi rasami. Relacje między chłopami a szlachtą konfundują Goliatów. Jeśli królowi brakuje inteligencji lub przywództwa, by przewodzić, to najwyraźniej najbardziej utalentowana osoba w królestwie powinna zająć jego miejsce. Goliatowie rzadko zachowują takie opinie dla siebie i kpią z ludu, który opiera się na strukturach społeczeństwa lub regułach, by utrzymać władzę.

Przetrwanie najsilniejszych

Wśród Goliatów każdy dorosły, który nie może wnieść wkładu do plemienia, zostaje wygnany. Samotny Goliat ma niewielkie szanse na przeżycie, zwłaszcza starszy lub słabszy. Goliatowie nie mają litości dla dorosłych, którzy nie mogą się sobą zająć. Od trwale rannego nadal oczekuje się, że udźwignie swoje obowiązki.
Z powodu podejmowania ryzyka plemiona Goliat cierpią na chroniczny brak doświadczenia oferowanego przez długoterminowych przywódców. Liczą na wrodzoną mądrość w swoim przywództwie, ponieważ rzadko mogą liczyć na mądrość rosnącą z wiekiem.

Imiona

Każdy Goliat ma trzy imiona: Pierwsze imię nadane przez matkę i ojca noworodka, pseudonim nadany przez wodza plemienia oraz imię klanowe. Pierwsze imię ma do trzech sylab. Nazwy klanów to pięć sylab lub więcej i kończą się samogłoską.
Imiona i nazwiska są rzadko powiązane z płcią. Goliatowie uważają kobiety i mężczyzn za równych we wszystkich rzeczach i uważają społeczeństwa o rolach podzielonych według płci za godne kpiny. Dla goliata osoba, która jest najlepsza w pracy, powinna dostać tę rolę.
Pseudonim Goliat jest opisem, który może się zmienić pod wpływem kaprysu wodza lub starszego plemienia. Odnosi się do znaczącego czynu, sukcesu lub porażki, popełnionego przez goliata. Goliatowie przypisują pseudonimy swoim znajomym z innych ras i używają ich, a także zmieniają je, aby nawiązywały do ​​godnych uwagi czynów danej osoby.
Goliaty przedstawiają wszystkie trzy imiona podczas identyfikacji, w kolejności pierwsze imię, pseudonim i imię klanowe. W swobodnej rozmowie używają swojego pseudonimu.
Powrót do góry Go down
https://wizardsworld1.forumpolish.com
Sponsored content





Rasy występujące w świecie gry Empty
PisanieTemat: Re: Rasy występujące w świecie gry   Rasy występujące w świecie gry Empty

Powrót do góry Go down
 
Rasy występujące w świecie gry
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi Buntai :: Organizacja :: Realia i Opis Świata-
Skocz do: