Regulamin
[list=margin-top]
[*]Zasady ogólne
[list=margin-top]
[*]Rejestrując się gracz wyraża zgody na wszelkie obowiązujące regulaminy i ich przyszłe zmiany.
[*]Login do każdego konta musi być imieniem i nazwiskiem odgrywanej postaci. Ewentualnie pseudonimem.
[*]Zabronione jest łamanie prawa, a także wszelkiej formy spamu i reklamowania poza nawiązaniem współpracy z administracją.
[*]Wszelkie próby łamania i naginania regulaminu należy natychmiast zgłosić administracji.
[*]W sprawie brakujących kwestii w regulaminie ostateczną decyzję podejmuje administracja.
[*]Słowo admina jest ważniejsze od regulaminu i zastrzega sobie on prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili.
[*]Zabrania się obrażania innych graczy; zasada nie dotyczy zachowania się postaci w stosunku do odgrywanych postaci.
[/list]
[*]Zasady dotyczące nieaktywności
[list=margin-top]
[*]Nieaktywność oznacza brak jakiejkolwiek aktywności fabularnej postaci przez okres dłuższy niż miesiąc. Nie dotyczy to postaci będących na urlopie. Postacie nieaktywne mogą zostać zawieszone.
[*]Zawieszone postacie zostaną przeniesione do działu npc i mogą zostać wykorzystane do rozgrywki przez administrację.
[*]Postać zawieszoną można przywrócić składając stosowną prośbę w odpowiednim dziale, chyba że regulamin mówi inaczej.
[*]Jeśli gracz nie stworzył karty postaci w przeciągu miesiąca od rejestracji jego konto może zostać usunięte.
[*]Jeśli w przeciągu dwóch tygodni od stworzenia karty postaci gracz nie będzie brał czynnego udziału w rozgrywce jego konto zostanie usunięte/zawieszone.
[*]Jeśli w przeciągu dwóch tygodni od stworzenia karty postaci gracz nie będzie mieć skończonej akademii jego konto może zostać usunięte/zawieszone.
[*]Postać, która jest posiadaczem unikatu lub zwoju z techniką zawieszona zostaje po dwóch miesiącach. W momencie zawieszenia postać traci wszelkie unikaty i zwoje z technikami. Jeśli do czasu jej odwieszenia unikat lub zwój nie zmienił posiadacza, można go ponownie uzyskać w postaci mini-eventu.
[/list]
[*]Rolę administracji na forum
[list=margin-top]
[*]Administrator- najwyższa rola, rozstrzyga ostatecznie wszystkie spory.
[*]Mistrz Gry- podlega adminowi, zajmuje się wszystkim czym nie ma czasu lub chęci zająć się admin
[*]Mistrz Fabularny- podlega Mistrzowi Gry, odpowiada za sprawy fabularne, misje, eventy i mini eventy
[*]Narrator- prowadzi wątki na zlecenie Mistrza Fabularnego, może sędziować walki
[*]Moderator- wykonuje różne obowiązki nadane mu przez administratora, mistrza gry lub fabularnego
[/list]
[*]Fabularność
[list=margin-top]
[*]Zakazany jest metagaming - Postać nie może wykorzystywać w swoim działaniu wiedzy jakiej nie posiada lub nie mogła jej wywnioskować.
[*]Dokonywanie osobistych porachunków (brak fabularnych podstaw) na postaci w fabule jest zakazane. Zachowanie takie może spowodować zawieszenie postaci.
[*]Wszystkie działania postaci są fabularne, dotyczy to także misji samodzielnych.
[*]Gracze muszą dostosować swoje posty fabularne do panującego klimatu na forum. Wyjątkiem jest podawanie treści związanych z mechaniką gry.
[*]Wszelkie działania fabularne, które wymagają większego zaangażowania npc niż powiedzenie kilku słów albo zrobienie prostych czynności, muszą być prowadzone przez narratora, mf, mg lub admina. Mf, mg i admin posiadają prawo do interwencji jeśli uznają, że wątek fabularny gracza wymaga prowadzenia.
[*]Admini i MG zajmujący się fabułą mają przywilej do edycji lub nawet usunięcia wątku jeśli ten jest według nich nieklimatyczny lub niezgodny z ich stanowiskiem
[/list]
[*]Bilokacje
[list=margin-top]
[*]Bilokacja jest to zdolność postaci do istnienia w dwóch miejscach naraz.
[*]Poza pewnymi umiejętnościami i poza wyjątkami opisanymi w tym regulaminie istnieje całkowity zakaz stosowania bilokacji.
[*]Trening opisywany jako wspomnienia w normalnym poście nie jest traktowany jako bilokacja.
[*]Misje ekonomiczne nie są traktowane jako bilokacja
[*]Misje samodzielne nie są traktowane jako bilokacja
[/list]
[/list]