Shinobi Buntai
Shinobi Buntai
Shinobi Buntai
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


PBF inspirowany uniwersum Naruto
 
IndeksPortalWydarzeniaLatest imagesFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Witaj na ShinobiBuntai!

Jest to forum PBFinspirowane uniwersum Naruto. Znajdziesz tutaj wiele znajomych mechanik jak i technik, niech Cię to jednak nie zwiedzie.

Wiele mechanik ma inne działanie lub w ogóle nie występują na forum by zachować pewien balans.

Obecnie forum jesturuchomione w trybie próbnym.

Oznacza to, że każdy może rozpocząć rozgrywkę już wysoko poziomową postacią a zasady gry są traktowane nieco bardziej liberalnie.

Jest to związane z wciąż zmieniającym się balansem technik i mechanik.

Ze względu na to, że większość przygotowałem samemu nie miałem możliwości ich przetestowania.

Wydarzenia fabularne,które rozegrają się w czasie gry będą częścią legend świata.

Oznacza to, że gdy forum oficjalnie ruszy postacie zostaną usunięte.

Jednakże zdobyte doświadczenie zostanie przeniesione na nowe postacie.

Życzę miłej gry!



 

 Grywalne Rasy

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 41
Join date : 21/12/2019

Karta Postaci
Punkty życia:
Grywalne Rasy Left_bar_bleue100/103Grywalne Rasy Empty_bar_bleue  (100/103)
Poziom Postaci:
Grywalne Rasy Left_bar_bleue1/20Grywalne Rasy Empty_bar_bleue  (1/20)
Klasy Postaci:

Grywalne Rasy Empty
PisanieTemat: Grywalne Rasy   Grywalne Rasy EmptyPon Gru 30, 2019 2:44 pm

Człowiek

• Średni rozmiar: Jako istoty rozmiaru średniego, ludzie nie zyskują specjalnych premii i nie podlegają karom wynikającym z rozmiaru.

• Bazowa szybkość naziemna ludzi wynosi 9 metrów.

• Dodatkowy atut na 1. poziomie.

• Cztery dodatkowe punkty umiejętności na 1. poziomie oraz dodatkowy punkt umiejętności na każdym następnym poziomie.

• Ulubiona klasa: dowolna. Ustalając, czy wieloklasowa postać tej rasy podlega karze do punktów doświadczenia, pod uwagę nie należy brać jej klasy o najwyższym poziomie.

• Język: Ludzie potrafią mówić językiem Wspólnym
Powrót do góry Go down
https://wizardsworld1.forumpolish.com
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 41
Join date : 21/12/2019

Karta Postaci
Punkty życia:
Grywalne Rasy Left_bar_bleue100/103Grywalne Rasy Empty_bar_bleue  (100/103)
Poziom Postaci:
Grywalne Rasy Left_bar_bleue1/20Grywalne Rasy Empty_bar_bleue  (1/20)
Klasy Postaci:

Grywalne Rasy Empty
PisanieTemat: Re: Grywalne Rasy   Grywalne Rasy EmptyCzw Sty 02, 2020 11:21 pm

Krasnoludy
• +2 Budowa, –2 Charyzma.
• Średni rozmiar: Jako istoty rozmiaru średniego, krasnoludy nie zyskują specjalnych premii i nie podlegają karom wynikającym z rozmiaru.
• Bazowa szybkość naziemna krasnoluda wynosi 6 metrów. Ponadto może on poruszać się z tą prędkością, nosząc średni i ciężki pancerz oraz dźwigając średnie lub duże obciążenie.
• Widzenie w ciemnościach: Krasnoludy widzą w mroku na odległość do 18 metrów. Zdolność ta umożliwia widzenie jedynie w czerni i bieli, ale w pozostałych aspektach działa jak normalny wzrok, dzięki czemu przedstawiciele tej rasy bez problemu dają sobie radę bez źródła światła.
• Skalny zmysł: Zdolność ta zapewnia krasnoludowi premię rasową +2 do testów Przeszukiwania wykonywanych po to, by dostrzec nietypowe wykorzystanie kamieniarstwa – przesuwane ściany, kamienne pułapki, nowe elementy konstrukcji (nawet gdy postarano się, by pasowały do starych części budowli), niebezpieczne kamienne podłoża, chwiejne kamienne stropy i tak dalej. Do tej kategorii należy również wszystko, co wykonano nie z kamienia, ale tak, by go przypominało. Krasnolud, który zbliży się na odległość minimum 3 metrów od takiego nietypowego przejawu kamieniarstwa, może wykonać test Przeszukiwania, tak jakby celowo go szukał. Ponadto ma prawo wykorzystywać umiejętność Przeszukiwanie do znajdowania kamiennych pułapek, tak jak robi to łotrzyk. Krasnolud wyczuwa również intuicyjnie szacunkową głębokość w podobny sposób, w jaki człowiek orientuje się, gdzie jest góra, a gdzie dół.
• Obeznanie z bronią: Przedstawiciel tej rasy traktuje krasnoludzki topór bojowy oraz krasnoludzki urgrosh jak broń żołnierską, a nie egzotyczną.
• Stabilność: Zyskują premię +4 do testów atrybutów wykonywanych w celu oparcia się szarży byka oraz próbie przewrócenia, jeśli stoją na ziemi (ale nie gdy się wspinają, lecą, dosiadają wierzchowca lub w inny sposób nie stoją na podłożu).
• Premia rasowa +2 do rzutów obronnych na truciznę.
• Premia rasowa +2 do rzutów obronnych na zaklęcia i zdolności czaropodobne.
• Premia rasowa +1 do testów ataków wymierzonych w orków i goblinoidy.
• Premia unikowa +4 do Klasy Pancerza względem potworów zaliczanych do typu gigant. Gdy krasnolud traci premię ze Zręczności (jeśli ją posiada) do Klasa Pancerza, na przykład jest zaskoczony i nieprzygotowany, traci również tę premię unikową.
• Premia rasowa +2 do testów Szacowania wykonywanych w związku z przedmiotami zrobionymi z kamienia lub metalu.
• Premia rasowa +2 do testów Rzemiosła wykonywanych w związku z kamieniem lub metalem.
• Automatycznie zyskiwane języki: wspólny i krasnoludzki. Premiowe języki: gianci, gnomi, goblini, orkowy, ziemny oraz podwspólny.
• Ulubiona klasa: Wojownik. Ustalając, czy wieloklasowa postać tej rasy podlega karze do punktów doświadczenia, pod uwagę nie należy brać jej klasy wojownika.
Powrót do góry Go down
https://wizardsworld1.forumpolish.com
 
Grywalne Rasy
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shinobi Buntai :: Organizacja :: Dział Mechanik :: Mechanika dotycząca postaci-
Skocz do: